{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

HALA MADRID👑🤍

HALA MADRID👑🤍

ما با یه برد رئالی نشدیم که بخوایم با یه باخت ازش دست بکشیم....!
دیدگاه ها (۲)

@barbod_24 @neymar_nj10🙂‍↔️🙂‍↔️🙂‍↔️

غرور رو از خدایی یاد گرفتم که هنوز شیطانو نبخشیده حالا تو هی...

خوش به حالشون....

BMW🛐🛐🛐🛐

داخل رویکا کنال زدیم حماین شههه.

به قول خیلی از طرفدارانت با یک برد عاشق نشدم که با یک باخت ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط