{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالم بده تو دلیلش نیستی سگ کی باشی؟😜

حالم بده تو دلیلش نیستی سگ کی باشی؟😜
دیدگاه ها (۳۱)

بسی رنج بردم در این سال سی/عجم زنده کردم بدین پارسیزبان فارس...

🛐🛐

بچه ها حالم بده😪تو حالت خوبه؟

واقعا که آتنا بی ناموس هیچی در وصف کردنت ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط