{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد حق بود

چقد حق بود
و جدی ریاضی باید ضرب تقسیم جمع و منها میخوندیم دیگه بغیش چرت میشه
نظر شما چیه فکر میکنین درس دیگه ای هم این قدر چرت هست؟؟ 🥲
دیدگاه ها (۳)

تا خود خود صبح حقققققق🥲

دوست دارم بدونم من چرا از همشون مث سگگگ میترسم 😩 شما ها چی؟ ...

نمیدونم چرا ولی بیلی از بچگی خیلی خوشگل بوددددد 🤍🕊

توجه توجه

𝐇𝐢 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐠𝐞 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭✨سیلامممم به ناناصیز های خود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط