{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه بخوایی حستو با یه آهنگ به سعید بگی یا با یه متن بهش ب

اگه بخوایی حستو با یه آهنگ به سعید بگی یا با یه متن بهش بگی چی میگی منتظر کامنتای قشنگتون هستم ؟
دیدگاه ها (۳)

بی تو نمیزنه قلبم ❤️🫰

اوما میرن ولی ..‌

گمه خوشگلی 😍گمه دلبری...

تو در میان این همه تلخی، یک حبه قندی.🩵

_اگه بخوای حستو با یه آهنگ به سعید بگی اون چیه؟+من :

آهنگ هر چی گفتم حرف حق بود لایک و کامنت بزارید عاشقتونم منتظ...

بچه ها بگید از کدوم اعضا بیشتر فعالیت کنم منتظر کامنتای قشنگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط