{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فداش شم یا چی؟:)

فداش شم یا چی؟:)
دیدگاه ها (۰)

باورتون بشه و نشه من هنوز دارم درس میخونم تمومم نمیشه فردا ص...

صدتاییییی شدممممم:)))مرسییی اززز حمایتتتت هاتوننن:)🤍✨

خدا شانس بده..

800 تاییشششش کنیددد:)))🤍✨@matinika.ardiya

🫠🫠فداش شم

وای فداش شم😭

راستی این گربه هم داخل کنسرت بود فداش شم😭#جیمین #تهیونگ #ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط