{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واکنشم به عِسی🤣💀🤙:

واکنشم به عِسی🤣💀🤙:
(اسرائیل منظورمه🖕)
دیدگاه ها (۸)

دوست داشتید فالوش کنید 🫶

🥺🥺

خداروشکر خوابالو دارممم......🥺😂👇@Nazanin_a_202

چرا انقد موتور دوست دارمممم✨️🥲

#عسی داشم😂😂

وقتی میپرسن دوست داری چجوری بمیری?

واکنشم به مشکلات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط