{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق اگه یه متن بود :

حق اگه یه متن بود :
دیدگاه ها (۱)

مامی بودن سه بیوک:::

اگه پاک بودن و شجاع بود ادم بود :به ۱۲۰ نمره بدید از ۱ تا ۱۰

هنرمندا مون :🥹

...

حالا جدا از متن زیباش،اگه به یکی گفتم یه کفتار دارم میخنده م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط