{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کجا برم داد بزنم اینا تو واقعیت هم بهم میاننننن🛐

کجا برم داد بزنم اینا تو واقعیت هم بهم میاننننن🛐
دیدگاه ها (۴)

الان من به اونایی که این سریالو ندیدن چطوری بگم اینا همکارنن...

....

سر ادیت بغضم گرفت😭🥺

تولدت مبارک کیوت ترین دختر دنیا🎀🌸

نننههه چه بهم میاننننن🥺💗

وای این دوتا عالین 😂😂😂خیلی بهم میاننننن🥹🥹

کاش اونقدری که تو ذهنم باهات حرف میزنم،میتونستم تو واقعیت هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط