{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بیش و کم زندگیم میشی♡ تو بردو باخت زندگیم میشی♡

دیدگاه ها (۰)

تو چهار پایه دیونگی منی😉🖐

لبای تو مال منه😋😚

میدونی چیه عشق؟! یه حال عجیبو غریبیه عشق♡

تو از مهم ترین کارای منی😍

سعی کن تو مربع نباشی

زندگیم کم دره نداشت تو دستمو گرفتی و گفتی نترس تنها ترین افر...

تو نور منی، تو این مدت لبخندم شدی.. همراهم شدی.. میخوام مابق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط