{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاهایی ک باید مراقب خودم باشم نبودم

حاهایی ک باید مراقب خودم باشم نبودم
دلم برای خودم میسوزه ک‌ من‌چرا باید مواظب حرفام باشم ک بقیه رو ازار ندن ولی بقیه همچین فکری نمیکنن💔
دیدگاه ها (۱۱)

کاش به دنیا نمیومدم

اینم شد دست مزد ما😔

قلب من وقتی میبینمش A🥲🫂

ولی کنار اونی ک دوسش داری یه چیز دیگس و فقط پیش اون برونگرای...

- من بلد نبودم .بلد نبودم اونقد باحال باشم کهبقیه دلشون بخوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط