{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فقط تو این موندم خدایا دوماه بهترین حس حال خوب دوماه ب

من فقط تو این موندم خدایا دوماه بهترین حس حال خوب دوماه بهترین روزای زندگیم افسردگی نبود تنها نبودم هر روز میخندیدم میرقصیدم از ته دلم شاد بودم اما خدایا اون روز ساعت ۱۱ گفت ناهارمو میخورم میام چی شد هیییییی ۷۴ روزه خدایا شبها خواب ندارم 😭😭⚰⚰
دیدگاه ها (۱)

👫❤

❤❤😔😔

میگم میترسم روز خاکسپاریم تنها باشم والا وقتی خوانوادت کنارت...

ای خدا میبینی چقدر تنهام 😭😭

ویو جونگکوک به ات خواب آور دادم و زنجیر به دست بیهوش شده بود...

ممنون که میخونین این داستان واقعی نیست

Part:43. #ریاست.عشقهشت سال بعد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط