{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اما اون وقتی کنارم نبود...

اما اون وقتی کنارم نبود...
@mahakurj
دیدگاه ها (۵)

اینو از ایشون اسکی رفتم پیجش رو لطفا حمایت کنید.@mindg

@mahakurj

کراشمممممم😩

#همدیگرو مسخره نکنیم #همدیگرو_دوست_داشته_باشیم

نجات دهنده من چایی بود اونم وقتی هیشکی کنارم نبود .

تنها فردی که وقتی واقعا حالم بد بود کنارم بود ❤️‍🩹❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط