{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی قشنگ میگه 💔😢😢

خیلی قشنگ میگه 💔😢😢
دیدگاه ها (۴)

من این حسو تجربه کردم خیلی زیاد😂🙂

حرفاش حق💔

واقا این حرف نیازم بود💔

ما دختریم اگر اینجوری نباشیم باید بریم بمیریم😂🙂😢💔💔💔

اما این آهنگ حبیب خیلی قشنگ میگه:

@96468

🍃آخه استرس برای چی؟!😊خیلی به دلم نشست گلی ببین حضرت علی چقدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط