{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای من همیشه همین بوده..

برای من همیشه همین بوده..
اون حسی که اونموقع میگیری مزخرف ترینه...
دیدگاه ها (۲)

she love B❤️W

د آخهه

اصلانم اشاره ای به خودم ندارما🎀😂

یکی از دلایلی که از مدرسه متنفرم:

اون دختر همه بهش حسودی میکنناون خوش صدا ترینه اون بهترینهاون...

صدای بهشتی دارهبهترینه ریل ترینهزیبا ترینه اون کیه کلوراعه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط