{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و اما بانوی زیبایی که اینو میبینی ،

و اما بانوی زیبایی که اینو میبینی ،
تو از این گل ها هم زیبا تری .🎀
دیدگاه ها (۳)

اما ستاره ها خیلی زیبا هستن!🪐✨

من به سن تولد انسان ها اهمیت نمیدم به سن درک و فهمشون اهمیت...

تو از این گل هم خوشگل تری♡♡♡

اینو یه بانوی زیبا گفت که فارسی باشه زیرنویس کردم😅از این به ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط