{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای عالی بود

وای عالی بود
من هنوز توی اون دوتا که میگفتن نمیخوایم قرار دوم داشته باشیم و الان باهمدیگه ان موندن
دیدگاه ها (۲۱)

ببخشيد خندیدم ولی حقق

خیلی بد رکب زدی فاطمه 😂🤣

دیگه حرف نمیزنیم..حرف زدن با خودم توی سیو مسیج سروش باعث میش...

🤣🤣

وای ارشیا و بهرام عالی ان🤣🤣🤣🧡🍷

میدونم اینم گزارش میکنن ولی خب خواستم بگم هرکسی توی این دنیا...

وای الان میشه گفت که یکی بخر دوتا ببر😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط