{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با تشکر .... مودههه؟!) لاب لاب لاب!

خدایی خودمونیم ولی ویس چه برنامه مسخره ایه! 💩🤡😐
دیدگاه ها (۹)

مودههه؟؟؟ قشنگترین ادیتی که دیدم:))) لایک؟!)))

will you stand by me???))) مودهههه؟!) ولی معنی آهنگ و وایبش:))))

مودهههه؟!) تگش کن ! لایک ...... ؟!))))

ببخشینا با کمال احترام..... مودههه؟؟ لایک و کامنتتتتت؟؟؟؟

چه قانون مسخره ایه واقعا

خدایی این چه قیافه ایه *اسمشو یادم نیست*😂😂😂

نمیخوام مسخره کنم ولی خدایی یه روز رفتم تو گپ روبیکا روانی ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط