{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدوم کلاسو از دست نمیدادی؟؟؟؟

کدوم کلاسو از دست نمیدادی؟؟؟؟
me:همشون رو اما از همه بیشتر علوم و ریاضی
دیدگاه ها (۱۷)

سوال پست:علوم یا ریاضی؟جواب خودم:دوتاش ولی علوم بیشتر

سایورا توکیتو/آرت/شیطان کش

کدوم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط