کار ب جایی رسیده ک برعندازا مارو مسخره میکنن،میگن طرف رهب
کار ب جایی رسیده ک برعندازا مارو مسخره میکنن،میگن طرف رهبرشونو کشت،الان سر قیمت یونجه دارن باهاش چک و چونه میزنن.البته که این تیکه ها حقمونه
از بی غیرتی خودمون بود ک کار ب اینجا رسید.
من سی و چند سالمه اینجوری دارم اتیش میگیرم از حرص و غصه
اینا چجوری سی و خورده ای سال کنار رهبر بودن و تونستن انقد راحت با قاتلش کنار بیان؟
من جلو چشمم ، ب بابام یکی بیست سال پیش یه تیکه انداخت و تحقیرش کرد هنوز یادم نرفته
اونجا بچه بودم کاری از دستم بر نمیومد ، الان طرف رو ببینم خشتکش رو ب سرش میکشم.اون ک بابامه
بابام کجا ، رهبرم کجا
بابام کجا ، اقام سید علی کجا
بابام و هفت نسل قبلش و خودم و هفت نسل بعده خودم فدای سید علی.
از نامردی این روزگار همین بس
ک هنوز پیکرش دفن نشده
ولی با قاتلینش ب تفاهم و توافق رسیدن.
ادم خوبه با سر بالا بره اونور
با شرف و عزت بره اونور.
ی رجایی هم داشتیم
میگفت یه نون رو ۳۶ میلیون نفری میخوریم
ولی زیر بار منت امریکا نمیریم
ما ب این مدل ادما نیاز داریم
ب این مدل طرز فکر ها نیاز داریم
ن کسایی ک کاسه گدایی گرفتن دستشون ازین کشور ب اون کشور.
این امریکا امروز سر هسته ای و موشکی و پدافند و منطقه و تنگه داره باهات چک و چونه میزنه،فردا روزی ک اینارو از چنگت در بیاره،سر ناموست باهات چک و چونه میزنه
ای مردم دین نداری
لااقل آزاده باش.
از بی غیرتی خودمون بود ک کار ب اینجا رسید.
من سی و چند سالمه اینجوری دارم اتیش میگیرم از حرص و غصه
اینا چجوری سی و خورده ای سال کنار رهبر بودن و تونستن انقد راحت با قاتلش کنار بیان؟
من جلو چشمم ، ب بابام یکی بیست سال پیش یه تیکه انداخت و تحقیرش کرد هنوز یادم نرفته
اونجا بچه بودم کاری از دستم بر نمیومد ، الان طرف رو ببینم خشتکش رو ب سرش میکشم.اون ک بابامه
بابام کجا ، رهبرم کجا
بابام کجا ، اقام سید علی کجا
بابام و هفت نسل قبلش و خودم و هفت نسل بعده خودم فدای سید علی.
از نامردی این روزگار همین بس
ک هنوز پیکرش دفن نشده
ولی با قاتلینش ب تفاهم و توافق رسیدن.
ادم خوبه با سر بالا بره اونور
با شرف و عزت بره اونور.
ی رجایی هم داشتیم
میگفت یه نون رو ۳۶ میلیون نفری میخوریم
ولی زیر بار منت امریکا نمیریم
ما ب این مدل ادما نیاز داریم
ب این مدل طرز فکر ها نیاز داریم
ن کسایی ک کاسه گدایی گرفتن دستشون ازین کشور ب اون کشور.
این امریکا امروز سر هسته ای و موشکی و پدافند و منطقه و تنگه داره باهات چک و چونه میزنه،فردا روزی ک اینارو از چنگت در بیاره،سر ناموست باهات چک و چونه میزنه
ای مردم دین نداری
لااقل آزاده باش.
- ۹۱۵
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط