{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای سر این تیکه یه خود زنی ای کردم که‌ نگو

وای سر این تیکه یه خود زنی ای کردم که‌ نگو
دیدگاه ها (۲)

وای....کراش لعنتیی‌....سر این غش کردم........ععععععررررررر

وای سر این فیلم انقد گریه کردم سر زندگیم انقد گریه نکرده بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط