{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی ی دونمی عشقم

دیدگاه ها (۰)

قفلی هامون:)

اینم از سومین پست امروز

ی دل سیر گریه کنم بعدا قوی تر بر میگردم

نیمه ی گم شده ی منی:))

عشقم واییی ستاره ی آسمان آی عشقم مرده:(

عشقم به این تیکه ی سنبون ساکورا کم نمیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط