{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناز و ادات دل می پسنده 🥺 ادیت خودمه ✨

ناز و ادات دل می پسنده 🥺 ادیت خودمه ✨
دیدگاه ها (۳)

حامیم ، وقتی که تو باشی هیچ غمی ندارم🥲✨

حیف که اینجا ایرانه 🙁🥺

چشمای زیبا داری ، خیلی تماشا داری 🥲🥰ادیت خودمه ✨

واسه کسایی که آرزوی دیدن حامیمو دارن مخصوصاً خودم 🥺🥲

👑 ولی دل لامصب ما پارس پسنده 🇫🇷❤️

اولین ادیت کانالادیت خودمه می دونم ریدم ولی خو

لند کروز قشنگه ولی ❤️دل ما پژوپارس پسنده 🇫🇷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط