{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پاییزی باشید

پاییزی باشید
با اونی که باید اینجا باهاش پاییزو به تماشا بشینی 🍂🤍

‌‌‌‍‌‎‎‎‎‎‎‎‌
دیدگاه ها (۴)

اگه پاهاش سالم بود چطوری میرفت😳😂😂

آخرهفته ی خوبی داشته باشید🥰‌‌‌‍‌‎‎‎‎‎‎‎‌‌

داشتن اتحاد این شکلیه؛)😊👏💪

باید بشینی یه شیشه آبغوره بگیری😅😭

اونی که باید می رفتم رفت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط