{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😐😐😂

😐😐😂
دیدگاه ها (۰)

من باید بگم اولی رو قطعا هستم😂بقیه شو نمدونم

ماه منم هست 😂خب 😂یعنی من شیطونم؟😂😈بلی شیطونم

#ایران #وطن #فرزند_ایران #فرزند_ایران_و_جان_فدای_میهن #ازادی...

تحمل ندیدنت فقط به حرف راحته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط