{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در تاریکی ها آرزویی است که در نور خورشید میدرخشد ‌.

در تاریکی ها آرزویی است که در نور خورشید میدرخشد ‌.
دیدگاه ها (۰)

فاقد اهمیت.

قشنگ ترین حس دنیارو داشتم برای اشتباه ترین ادم

ضایع بازیام>>>>>>

محمدی فداتشم>>>>>

نور در تاریکی معلوم می‌شود

♦️ما خورشید بودیم اونا تاریکی شب...

لطفا گزارش نکنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط