{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی عالین مخصوصا وقتی که برمیگردن😂😭

خیلی عالین مخصوصا وقتی که برمیگردن😂😭
دیدگاه ها (۰)

فقط میتونم بگم گریه ام میگیره😭😭

نمیدونم چرا دارم سکته میکنم از خوشحالی🎀😭

چشم نخورهبرم یه اسپند دود کنم براش🥹🛐

لال میشم و فقط نگاه میکنم

خیلی حس بدیه مخصوصا وقتی میخوای پرتغال بخوری😭😭😭

این‌خیلیی‌قشنگ‌بود🥹❤️✨مخصوصا وقتی میگه محمدحسین‌کنعانی خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط