{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

gharibe73 66201332

دیدگاه ها (۲)

نمی بینمت...کلافه ام...شبیه کسی که...گره کورش...به دست که هی...

یکی از همین روزها...خودم را بر می دارم و دور می اندازم...من ...

تمـــــوم قلبِ من فدای تو...

حوالیِ خاکستری رویاهایم نخواب؛رنگ می گیرد تنهایی ات!!!!

عام....لایکش پرنسس؟🐾🍷☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

جود کجاستتن💔

لاس قوی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط