{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چگونه از نگاهِِ تو، بدونِ آه بگذرم؟

چگونه از نگاهِِ تو، بدونِ آه بگذرم؟
مرا چگونه یافتی؟ من از تو مبتلاترم!

به هیچ‌کس نمی‌دهم حالِ خرابِ خویش را
ولی غمِ فراق را به جانِ خویش می‌خرم

قبول کن کنارِ تو، به آسمان رسیده‌ام
که‌ هرچه سنگ می‌زنی زِ بامِ تو نمی‌پرم

اگرچه بی‌وفایی و جنون به انتخاب نیست
دلِ خرابِ خویش را، جای دگر نمی‌برم

به آب طعنه می‌زند زلالیِ نگاهِ تو
به دل مگیر گریه را، من از خودم مُکدرم

چقدر واژه ساختم که‌ موجِ زلفِ دوست را
مگر به جبرِ قافیه به نظم دربیاورم


محمدحسن_جمشیدی
دیدگاه ها (۰)

کمی ادل 😍😍

کمی ادل 😍😍

این خیلی باحاله، استاده میگه برای نمره میان ترم یا ۱۵ ثانیه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط