{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گمشووو دیگ نبینمت😮‍💨✨️

گمشووو دیگ نبینمت😮‍💨✨️
دیدگاه ها (۸)

ار دیگ...البته آجیمم هست ولی اینجا فقط به برادر اشاره کرده ل...

من نمیتونم تا شش ماه صبررررر کنممممممم

من حاضرم همچین کاری کنم......گربممممم کوووو؟گربمو بدین من بر...

دِ بیااا دیگه اه....

گمشووو

شایدم نبینمت🥺

سوگند 💋 دیگه نمیبنمت..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط