{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه تکرار نمیکنم

دیگه تکرار نمیکنم

میدونی چیه دل شکسته شدن از کسی که انتظارشو نداری سخته و دیگه هم ترمیم نمیشه حتی کینشم قشنگ میشه برات
دیدگاه ها (۱۳)

کولر نیستی دیگه حاجی

رفیقام پس از یه دعوا در راه ورود به دفتر برای دادن تعهد 😎

گشنگ نیس؟

پیش به سود مدرسه 🤟😭

قشنگ خواهردلم برات تنگ شدهمیدونی از روزی که تو رفتی دیگه حال...

کودک ناخواسته/<chapter2

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط