{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه ها


‌ 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕚𝕤,𝕒𝕟𝕕
𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕪𝕠𝕪𝕣𝕤
قلبــ♡ـم مال توئه
و همیشه مال تو میمونه..دلبر!🥰🤗💋❤️

مرسی ک لایک میکنی قربونت برم ..قلب منید 🤗🥰😍🙃💙🙂
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عشق در تاریکی 45.+ خب راستش قضیه اش طولانیه و اینکه خدمم نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط