{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی‌بگم=)؟!

چی‌بگم=)؟!
دیدگاه ها (۸۳)

اون‌اکی‌حکم‌فحش‌ناموسیو‌داشت

=)

دختر‌نیسم‌درک‌نمکنم

خلسه‌خدای‌سم😂

اخبار سه تفنگدار: چی بگم! چی دارم بگم اصلا!

الان چی بگم 😂موش، همستر، چیچیلا چی بگم آخه 😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط