{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایران تسلیت...🖤

ایران تسلیت...🖤
مهم نیس چند روز، چند ماه، چند سال بگذره . ما هرگز دی ماه را فراموش نمیکنم...
دیدگاه ها (۰)

کاش هیچوقت این متنو درک نمیکردم...

آهنگ نمیبینمت از تی اِم و خلسه.🎧

جرم؟ خواستار یک زندگی بهتر...

خیلیا آهنگ خیالاتی رو یادشون نمیاد... ولی هنوز قشنگ ترینه.🎧

#تاسیان

رهبر شهیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط