{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی...

هعی...
یاد تتل افتادم ک میگه
نصف شب میشینم ط
خونه تنها بیتو🤧🥲😅
دیدگاه ها (۱۰)

:)🫂🖤

هیچوقت نخواهید فهمید🥲🤧🫂

کنارتم از راه دور🫂🖤🥂

کراش خودم کسی بهش نزدیک نشه🤣🤣ممنون میشم حمایتم کنید😁👇🏻👇🏻hi_i...

نصف شب میشینم تنها بی‌تو ....🖤

یاد اون شب افتادم با اون حرف های قشنگمون🤣🤣@lmmmmmmmi

پرستار اورژانس ساعت ۳ نصف شب زنگ زده و میگه فلان تست رو داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط