{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من یه مدت نمیام ویس..

بچه ها من یه مدت نمیام ویس..
ربکا توی کامنت ها براتون توضیح میده..
از دستم ناراحت نشین توی کامنت ها هم اگه دوستم دارین دعوا نکنین!
خب..خدافظ:)
دیدگاه ها (۶)

خب..من دیگه رفتم..:)

موقعیت:شما ها تازه میفهمین من چیا کشیدم و چقدر اذیتم کردین و...

هرجا بودی تنها وایسا برسم!

ایناها این دخترمههه

سلام عزیز های دلممم

بچه ها استوری رو پست میکنم چون میدونم ممکنه خیلیا واسشون سوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط