{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تلاشم را کردم حیححح (با اینشات همچی میشه حهح)

دیدگاه ها (۲)

@nora57

@oportunidad

نمیدونم از کجا اوردم ولی خیلی خوبهه

خودم درست کردم با اینشات

اینو با اینشات درست کردم ادیتقشنگن تو کامنت بگید؟؟

اینو وقتی نتا ملی بود درست کردم میدونم بد شد اخه با اینشات د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط