{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما هم سر جلسه کنکور همین کار و میکردیم با این تفاوت که هم

ما هم سر جلسه کنکور همین کار و میکردیم با این تفاوت که همچون مراقبی نداشتیم 😄
دیدگاه ها (۵)

چشاااات اوج آرامشه ...

با هیچچچچ کسی میل سخن نیست ....

من سر جلسه امتحان😂🖐🏻

وضعیت من سر جلسه ی امتحان....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط