{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهتر میتونم رهنمود درگیر کنم و به به آرزوم یعنی کا

دیدگاه ها (۰)

کی فکرشو میکرد این بچه ای ناناز یک روزی بشه کراشعلی

هیععععی ما فقط آزادی میخواستیم

صبکن ببینم یعنی کا همچین چیزی گفتههههههههههه؟واقعااااااااااا...

یعنی میتونم یه روزی داشته باشمش؟معلومه که میتونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط