{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هبوط...که بینم....

هبوط...که بینم....
دیدگاه ها (۰)

هبوط....گفت همه چی نهیادم آمد که که میخواستم بگویم کلمه بلد ...

هبوط...من گریه ام گرفت که آخر چرا ؟؟!!!پرنده بدنیا نیامده ام...

بدو بینم🦥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط