{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی همینه؛ با ناراحتی چی رو میخوای درست کنی؟هوم؟

زندگی همینه؛ با ناراحتی چی رو میخوای درست کنی؟هوم؟
دیدگاه ها (۰)

بدون اون نمیتونم.....

چطور بهت بگم ناراحتم فقط چون؛.....

دارن میرن دبی؟؟؟؟

+یاسمن، چرا اینجوری شد ؟؟_زندگی همینه، آدما اشتباه میکنن..اش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط