{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شادمهر جانم:


من ماندم و من ، من از من رنجیده!!!!
دیدگاه ها (۰)

به جز دوری تــو، چیــــزی به من نزدیک نیست!!!

وقتی‌ دلت مثل من ترک برداشتدیگر آمدن یا رفتنبودن یا نبودنهیچ...

یکی از همین روزها...خودم را بر می دارم و دور می اندازم...من ...

شادمهر🎶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط