{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لااقل بذار توی قبر اسمتو صدا بکنم

لااقل بذار توی قبر اسمتو صدا بکنم
دیدگاه ها (۰)

یه کنج از حرم بهم جا بده

دلم برات تنگ شده فقط همین😭

شب جمعه است هوایت نکنم میمیرم

دلتنگ حرم هستم حسین😭😭😭

ولی من هروقت دنیا بهم سخت گرفتاسمتو صدا زدم#یٰابَقیّةَالله 💚...

| یابن رسول الله |

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط