{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من جلوی مامان دوستام‌‌ من تازه بدشونم میگم💔😂

من جلوی مامان دوستام‌‌ من تازه بدشونم میگم💔😂
دیدگاه ها (۱)

گوه خور بی تی اس🗿

جاست شوگاااا🙂‍↔️

وییییییییی😂

من : مامان میخوام با دوستام برم بیرون🗣مادر گرامی :

البته پیش مامان بابای دوستام موأدب و با‌نزاکت...انقد بچه گلی...

جنیییی 😍😍🥰🥰🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط