{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید بودی و چشامو میدیدی..:)

باید بودی و چشامو میدیدی..:)
دیدگاه ها (۹)

پر زدن...💔

مود:

نیازمند یه آدم اینجوری بودم ولی خب بودم...🥲

رئوف و فایک 🫠⭐

باید بودی و میدیدی

باید میدیدی که چطور شکستم بخاطر حرفا دیشب............

و این نشونه ایه که امروز باید میدیدی:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط