تانجیرو،زنیتسو و اینوسکه
تانجیرو،زنیتسو و اینوسکه
تازه دارم این انیمه رو میبینم تا فصل ۱ قسمت ۱۸ دیدم
از این به بعد از این انیمه هم فعالیت میکنم و متاسفانه بخاطر مرضی که دارم هنوز پارت بعد رمان رو ننوشتم و کلیپی هم از خانواده جاسوس نمیابم،متاسفانه
تازه دارم این انیمه رو میبینم تا فصل ۱ قسمت ۱۸ دیدم
از این به بعد از این انیمه هم فعالیت میکنم و متاسفانه بخاطر مرضی که دارم هنوز پارت بعد رمان رو ننوشتم و کلیپی هم از خانواده جاسوس نمیابم،متاسفانه
- ۳۶۲
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط