{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امیدتون به خدا باش تواین روزهای بحرانی از خدا براتون روزه

امیدتون به خدا باش تواین روزهای بحرانی از خدا براتون روزهای خوب ارزو دارم
دیدگاه ها (۰)

😂😂😂

سخت نیست خیلی راحت باش بی خیالش باشید

😅😅😅😅

شبگرد

مُحکم وقوی باش..روزهای خوب خواهند آمد…باز میشه این درصبح میش...

انشاالله که خدا برای همه بخواد بسازه ...تواین روزهای عزیزی ...

سیسی ها یه خبر خوب دارم براتون ولی بتون نمیگم فعلن🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط