{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط ازای گروه مافیا خودم می‌فهمن که قرار چه ثوابی کنیم 😉😂

فقط ازای گروه مافیا خودم می‌فهمن که قرار چه ثوابی کنیم 😉😂
دیدگاه ها (۱۴)

تقدیم به فالوور های عزیزم ☺️ بفرما بستنی‌های کره ای ☺️فالو ک...

🤌🏻🖤🥹🥲

آره منم اینجوریم خودو می گیرم اما می فهمن😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط