{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هِه ما بیشعوریم کِه اونا رو رفیق حِساب میکنیم..!

هِه ما بیشعوریم کِه اونا رو رفیق حِساب میکنیم..!
دیدگاه ها (۲)

آقــــامـــون دلبـــــره.. :)❥︎

لبــــیــک یــا حسیـــــن..! •🏴🖤🙂•

- 𝑲𝒉𝒂𝒏𝒅𝒆 𝒉𝒂𝒎 𝒚𝒆 𝒅𝒆𝒌𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒗𝒊𝒕𝒓𝒊𝒏𝒆 𝒛𝒆𝒏𝒅𝒆𝒈𝒊𝒎..ᤩ- خَ‍‌ندِه‍ام‍ ...

واسه خودتون چی میگید اونا دخترن هه این مملکت ماست که این چیز...

اونا رفیق نیستن اونا برادرن👍👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط