{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ستایش یا باران داخل کامنت بگین

ستایش یا باران داخل کامنت بگین
دیدگاه ها (۲)

لایک یادتون نره

ستایش و باران و سوگل. . . . بگین دیگه از چی براتون بزارم#ستا...

ستایش و باران━━━━━˖ ݁𖥔 ݁˖ 𐙚 ˖ ݁𖥔 ݁˖━━━━━لایک و کامنت یادت نر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط