{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از یه جایی به بعد میفهمی حق کیه و حق با کیه

از یه جایی به بعد میفهمی حق کیه و حق با کیه
آره بابا..😉🇮🇷
دیدگاه ها (۱)

شاه‌اومده‌ه‌ه‌ه❕🎉

❤️‍🩹

♡: مگه جنیه بعدی هم وجود داره ☆: معلومه که ارهبری توش میفهمی...

‏از یه جایی به بعد میفهمی هیچ چیز مهم نیست جز آرامش..

اره بابا اصلا ۱۷ سال تفاوت سنی کی به کیه کی اهمیت میده مهم ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط